- Ve čtvrtek 21. 11. 2024 v průběhu dne budou probíhat odběry vzorků vody ze studní obyvatel, kteří tuto žádost podali na základě výzvy na obecní úřad Heřmanovice.Bohužel nelze určit přesný čas, proto prosíme o zabezpečení přístupu, popřípadě osobní účast.
- Rozbory vody v obecních vodovodech dopadly v pořádku, o ostatních odběrech ve studních bude obec informovat.
- Svoz komunálního odpadu proběhne
ve čtvrtek 31. 10. 2024 - Příspěvek na čištění studní pitné vody zasažených povodněmi
V rámci tohoto projektu následné pomoci poskytujeme finanční příspěvek na vyčištění a desinfekci studny do výše 5.000 Kč majitelům a uživatelům studní za těchto podmínek:
- studna byla znečištěna povodní v září 2024,
- studna je aktuálně jediným zdrojem pitné vody žadatele,
- majitel/uživatel studny má v povodní postižené obci, kde se studna nachází, trvalé bydliště nebo v ní žije převážnou část roku,
- žádost o příspěvek potvrzený obcí (ke stažení),
- čestné prohlášení (ke stažení),
- doklad o zaplacení čištění a dezinfekci studny,
- fotografie studny (max.2 ks).majitel/uživatel studny doloží tyto doklady:
- Dopis Krajské hygienická stanice Moravskoslezského kraje se sídlem v Ostravě starostům
- Svoz popelnic proběhne ve středu 25. 9. 2024 v ranních hodinách.
- USNESENI Ústřední povodňové komise ze 3. zasedání dne 13. září 2024Více zde:usneseni_3_upk_13_9_2024_podepsane
- USNESENÍ ‚Ústřední povodňové komise ze 2. zasedání dne 13. září 2024 ÚstředníVíce zde:usneseni_2_upk_13_9_2024_podepsane
- USNESENÍ Ústřední povodňové komise ze zasedání dne 12. září 2024
- VÝSTRAHA PŘEDPOVĚDNÍ POVODŇOVÉ SLUŽBY ČHMÚ č. 274Situace: Počasí u nás bude ovlivňovat tlaková níže nad střední a východní Evropou a s ní spojená vlnící se studená fronta. Pravděpodobný jev : EXTRÉMNÍ SRÁŽKY kategorie jevu SIVS, HPPS: XI.3 červená (extrémní stupeň nebezpečí) Od čtvrtka 12.09.2024 00:00 SELČ do pondělí 16.09.2024 00:00 SELČ Popis: V období od čtvrtka 12. 9. do neděle 15. 9. (suma za čtyři dny) předpokládáme extrémní srážky většinou nad 300 mm. Doporučení: Zvýšený odtok vody z krajiny, průtoky vody přes komunikace, zanesení komunikací unášeným materiálem. Snížená viditelnost a riziko aquaplaningu. Zhoršený odvod srážkové vody kanalizací. Riziko podmáčení a následných sesuvů, snížení stability stromů v podmáčené půdě. Při silném dešti je třeba snížit rychlost jízdy autem a jet velmi opatrně. Nevstupovat a nevjíždět do proudící vody a zatopených míst. Omezit pohyb v podmáčených oblastech, kde hrozí pády stromů nebo podemletí komunikací. Územní platnost: Pardubický kraj (Králíky), Olomoucký kraj (Jeseník, Šumperk), Moravskoslezský kraj (Bruntál, Krnov, Rýmařov)
- Vývoji hydrometeorologické situace pro období 12. – 15. 9. 2024Během následujících dní minimálně do neděle bude počasí u nás ovlivňovat tlaková níže spojená s frontálním rozraním, které bude na většinu území přinášet výrazné srážkové úhrny, v jihovýchodní polovině Česka a místy i na návětří výše položených míst až extrémní. Během období od čtvrtka 12. 9. do neděle 15. 9. se očekává časově a prostorově velice proměnlivá intenzita srážek, od slabých až po extrémní překračující i několik desítek mm za pár hodin. V jihovýchodní polovině území a na horách na severovýchodě a severu Čech jsou očekáváné úhrny mezi 150 až 250 mm (za čtyři dny). Největší srážkové úhrny očekáváme v oblasti Jeseníků, a to přes 300 mm. Na zbytku území s výjimkou západu a severozápadu Čech budou úhrny od pátečního poledne do půlnoci na pondělí převážně v rozmezí 100 až 150 mm (cca za 60 hodin). V důsledku vydatných srážek očekáváme od pátečního večera výrazné vzestupy hladin vodních toků. Nejvyšší vzestupy s četným překročením 3. SPA předpokládáme až během soboty a neděle. V povodích, kde budou 24hodinové úhrny přesahovat hodnoty nad 120 mm, předpokládáme i možnost výrazného překročení limitů pro 3. SPA. Odtokově nejvýznamnější situaci očekáváme na tocích, které odvodňují Jeseníky a další severovýchodní horské oblasti. Situaci budeme průběžně upřesňovat. Níže naleznete obrázky z tiskové konference Vlády ČR.
- VÝZVA k maximálnímu šetření s vodouVážení občané – odběratelé vody, prosíme Vás k maximálnímu šetření s vodou při jejím každodenním používání, aby nemuselo docházet k omezení její dodávky. Respektováním této výzvy pomáháte šetřit vzácné zdroje pitné vody. Děkujeme za Vaši spolupráci.
- Sdělění Policie ČR – Na kole jen s přilbouBruntál 14. srpna 2024
Na kole jen s přilbou
Policejní preventisté na oblíbené cyklistické trase pod Pradědem hovořili s cyklisty o bezpečném způsobu jízdy na kole. Také apelovali na používání bezpečnostních prvků, zejména helmy a důležitosti dodržování pravidel provozu na pozemních komunikacích. Důležitost cyklistické helmy a povinné výbavy kola Jedním z klíčových bezpečnostních prvků je cyklistická helma. Přestože není ze zákona povinná pro osoby starší 18 let, Policie ČR doporučuje všem cyklistům, bez ohledu na věk, aby ji používali. Helma totiž dokáže při pádu ochránit hlavu a výrazně snížit riziko vážných zranění či dokonce zachránit život. Další důležitou součástí bezpečné jízdy je správná a kompletní výbava kola. Obzvláště je nutné mít kolo v dobrém technickém stavu. Neopomenout kontrolu funkčnosti brzd, správné nahuštění pneumatik atd. I během slunného dne musí být jízdního kolo řádně vybaveno odrazkami. Za snížené viditelnosti přibývá povinnost dovybavit svůj bicykl náležitým osvětlením. Nepřeceňujte své síly a vyvarujte se alkoholu Při plánování trasy je nezbytné zhodnotit své síly a možnosti. Častým důvodem úrazů je podcenění náročnosti trasy nebo přecenění fyzických sil. V takových případech hrozí nejen nebezpečí pádu, ale také selhání v kritických situacích, kdy je nutná rychlá reakce. Stejně tak je nezbytné, aby se cyklisté vyvarovali konzumace alkoholických nápojů před a během jízdy. Alkohol snižuje schopnost soustředění, zpomaluje reakce a může vést k tragickým následkům. Bezpečnou alternativou je konzumace nealkoholických piv a obdobných nealko nápojů. Obezřetnost vůči dětem Při projížďce s dětmi by jim dospělí měli věnovat zvýšenou pozornost. Děti nemusí mít dostatečné zkušenosti ani dovednosti, aby samy bezpečně zvládly náročnější situace na cestách. V rámci této preventivní akce policisté rozdávali účastníkům drobné předměty jako např. reflexní pásky, které mohou přispět k jejich bezpečnosti a nealkoholické pivní nápoje pro podporu jejích zodpovědné jízdy. Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje pprap. Olga Krakovková DiS. oddělení prevence - ŽÁDÁME VŠECHNY OBČANY, ABY DNE 13. 8. 2024 ÚTERÝ V DOBĚ OD 9 – 12 HODIN ZASTAVILI VE SVÝCH DOMÁCNOSTECH ODBĚR VODY, Z DŮVODU ZJIŠTĚNÍ ZÁVADY NA VODOVODU. NESMÍ PROBÍHAT ŽÁDNÝ ODBĚR VODY.
- VE ČTVRTEK 15. 8. 2024 V DOBĚ OD 7 – 13 HODIN NEPOTEČE VODA – BUDE PROBÍHAT OPRAVA VODOVODU.
- ZÁKAZ NAPOUŠTĚNÍ BAZÉNŮ, ZALÉVÁNÍ ZAHRÁDEK A MYTÍ AUTOMOBILŮ PITNOU VODOU Z OBECNÍHO VODOVODU
Vyvěšeno dne: 15. 7. 2024
Zákaz platí od 15. 7. 2024 do odvolání - ROZHODNUTÍ – AOPK ČR – RP Olomoucko, oddělení SPRÁVA CHKO JESENÍKY – ČÁP ČERNÝ
Vyvěšeno dne: 12. 7. 2024
AOPK ČR – RP Olomoucko oddělení SPRÁVA CHKO JESENÍKY Šumperská 93 790 01 Jeseník ID DS: hwzdyhr e-mail: jeseniky@nature.cz www: nature.cz NAŠE Č. J.: SR/0435/OM/2024–5 VYŘIZUJE: Janeček DATUM: 8. 7. 2024 ROZHODNUTÍ KE STAŽENÍ V PDF FORMÁTU
- Oznámení o zahájení stavebního řízení – „Rekonstrukce silnice II/445 Vrbno p. P. – Heřmanovice“bního řízení –
Vyvěšeno dne: 14. 6. 2024 (Město Krnov Mikroregion Krnovsko) Bude sejmuto dne: 15. 7. 2024
MĚSTSKÝ ÚŘAD KRNOV VITKRNVD_32589 ODBOR VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ HLAVNÍ NÁMĚSTÍ 96/1 794 01 KRNOV Naše č.j.: KRNOOVZP-83009/2024 maln Naše sp.zn.: OVZP/11683/2024/MALN Vyřizuje: Bc. Ivana Malinová Telefon: 554 697 603 E-mail: imalinova@mukrnov.cz Datum: 11.06.2024 zahajeni_staveb_rizeni_oprava_komun._vrbno_hermanovice - MĚSTSKÝ ÚŘAD JESENÍK – Odbor stavebního úřadu a územního plánování -OZNÁMENÍ VEŘEJNÉ PROJEDNÁNÍ NÁVRHU ZMĚNY Č. 2 ÚZEMNÍHO PLÁNU ZLATÉ HORY A VYHODNOCENÍ VLIVŮ NA UDRŽITELNÝ ROZVOJ ÚZEMÍ
Vyvěšeno dne: 14. 6. 2024 (Město Krnov Mikroregion Krnovsko) Bude sejmuto dne: 24. 7. 2024
Č.j. dokumentu: MJ/36347/2024/SÚ/Kaš Jeseník 13.06.2024 Sp. značka: MJ/19542/2019 (Uvádějte vždy v korespondenci) Oprávněná úřední osoba pro vyřízení a pro podepisování: Ing. Dana Kašparová Telefon: +420 584 498 146 projednani_zmeny_up_zlate_hory - AOPK ČR – RP Olomoucko – Možnost vyjádřit se k podkladům rozhodnutí -vstupovat mimo vyznačené cesty v dalších MZCHÚ v CHKO Jeseníky za účelem sledování čápa černého
Vyvěšeno dne: 14. 6. 2024 (Město Krnov Mikroregion Krnovsko) Bude sejmuto dne: 24. 6. 2024
AOPK ČR – RP Olomoucko oddělení SPRÁVA CHKO JESENÍKY Šumperská 93 790 01 Jeseník ID DS: hwzdyhr e-mail: jeseniky@nature.cz www: nature.cz NAŠE Č. J.: SR/0435/OM/2024–4 VYŘIZUJE: Pavel Janeček DATUM: 11. 6. 2024 agentura_ochr_prirody_moznost_vyjadreni - OZNÁMENÍ OBČANŮMZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ NEBUDE ÚČETNÍ OBCE V TERMÍNU OD 11. 6. 2024 DO 18. 6. 2024 PŘÍTOMNA.
- ČEZ DISTRIBUCE – UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny dne 18. 6. 2024 od 8:00 do 16:00 a dne 20. 6. 2024 od 8:00 do 16:00Plánovaná odstávka dne 18. 6. 2024 od 8:00 do 16:00 zahrnuje tyto lokality: Zlaté Hory (okres Jeseník) část obce Dolní Údolí č. p. 1, 6, 7, 8, 10, 15, 16, 18, 19, 21, 24, 26, 66, 67, 74, 75, 88, 89, 94, 96, 99, 100, 102, 103, č. ev. 4 kat. území Dolní Údolí (kód 793132): parcelní č. 298, 599/1 část obce Horní Údolí č. p. 3, 5-9, 12, 19, 21, 23, 24, 26, 33, 37, 44, 51, 53-57, 64, 66, 68, 69, 78, 80, 81, 84, 85, 87, 99, 103, 104, 107, 108, 125, 126, 129 č. ev. 17 kat. území Horní Údolí (kód 793141): parcelní č. 35, 184, 221/2 část obce Zlaté Hory Bezručova: č. p. 106 kat. území Heřmanovice (kód 638722): parcelní č. 612 Plánovaná odstávka dne 20. 6. 2024 od 8:00 do 16:00 zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) č. p. 347 Více zde: cez_preruseni_dodavky_elektriny_18_6_2024 cez_preruseni_dodavky_elektriny_20_6_2024
- OZNÁMENÍ OBČANŮM – SVOZ VELKOOBJEMOVÉHO ODPADU PROBĚHNE VE DNECH 17. – 19. 5. 2024
Vyvěšeno dne: 13. 5. 2024
U BÝVALÉHO OBECNÍHO ÚŘADU BUDE PŘISTAVEN KONTEJNER PRO VELKOOBJEMOVÝ ODPAD(odkládejte POUZE velkoobjemový odpad, elektroodpad budeme svážet v červnu 2024)
- U P O Z O R N Ě N Í O B Č A N Ů M – 29. 4. 2024
V PONDĚLÍ 29.4.2024 JE Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU UZAVŘEN
KONTAKT: 605 852 059 731 505 123 - Žádost o poskytnutí informace ve smyslu zákona č.106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
Vyvěšeno dne: 15. 4. 2024
- OZNÁMENÍ OBČANŮM – DNE 10. 4. 2024 VE STŘEDU BUDE POŠTA I OBECNÍ ÚŘAD V HEŘMANOVICÍCH Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ UZAVŘEN
- UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny č.110060942408 dne 10.4.2024 od 7:30 do 17:30 hodinPlánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) č.p. 1, 3, 7, 10, 14, 16, 18, 85, 87, 88, 90, 91, 92, 93, 95, 99, 103, 104, 131, 132, 135, 136, 137, 224, 236, 286, 347, 348, 350, 358, 394, 415, 437, 441, 454, 462, 463, 472, 473, 478, 500, 507, 520, 535 č. ev.12, 14 kat. území Hefmanovice (kód 638722): parcelní č. 740/3, 1042/2 Více zde: preruseni_elektriny_10_4_2024.pdf
- Služby města Zlatých Hor, a.s. oznamují, že pravidelný svoz TDO v Heřmanovicích se přesouvá z pondělí 1.4.2024 na středu 3.4.2024. Z důvodu Velikonočních svátků.Děkujeme za pochopení.
- Blíží se Velikonoce… Sdělení Krajského ředitelství policie Moravskoslezského krajeVýznamné svátky v roce jsou spjaty s tradicí a přípravami. První, co mě napadá, je, že Velikonoce jsou spojeny s pomlázkou, prvními slunnými dny, kluky nahánějící holky po vsi, příležitostnými řidiči, kteří vyrazí projet svůj naleštěný vůz, ale také řidiči pod vlivem alkoholu, kteří se stávají nebezpeční nám i sobě samým. Podotýkám, že cyklista je také řidič! Téma požití alkoholu je s Velikonoci provázané více než s kterýmkoliv jiným svátkem. Za volant prostě pod vlivem nesedáme, ať už jsou Velikonoce, Vánoce nebo jakýkoliv jiný den v roce. Co se týká „slavnostních“ řidičů… Provoz na silnici je velmi rychlý a mnohdy agresivní. Ne všichni účastníci silničního provozu dodržují zásady defenzivního způsobu jízdy. Pro všechny řidiče platí: „Buďte k sobě ohleduplní!“ Tento svátek však není jen o dospělých. Aby mohli vůbec starší i malí pánové vyrazit za tradicí, je nezbytné mít s sebou upletenou pomlázku. Krásné dny, svítí slunce, tak proč se za hledáním proutí nevydat na kole? Minulý týden jsme také my s dětmi využili slunečného počasí a vyrazili na kole ven. A ne, nebylo to tak jednoduché, jak to vypadá. Kola je třeba vytáhnout z garáže. Půl roku ležely ladem. Hned při prvním pohledu je jasné, že budou potřebovat trochu péče. A prach na nich je to nejmenší. Takřka prázdné pneumatiky, uražená zadní odrazka z minulého roku, neseřízená přední brzda. Děti natěšené, helmy na hlavách a ohníčky v očích. No nic, tohle prostě udělat musíme. Čistím kola od prachu a vysvětluji dětem, že i jízdní kolo musí mít správnou výbavu, abychom s ním mohli na cestu. Nasadíme pumpičku na ventilek, děti pumpují a já jim začínám vykládat o povinné výbavě jízdního kola. Dvě na sobě nezávislé brzdy, odrazka bílé barvy vpředu. A vzadu tedy? Červená. A ty oranžové jsou kde? Koukají po kolech a hledají je. Ve výpletu kol je naleznou hned, na pedálech jim to trvá trošku déle. Kola máme nahuštěná! Seřídit přední brzdu neumím. Rychlá instruktáž po telefonu a já zjišťuji, že to není nic složitého. Brzda funguje. Takže již jen poslední závada. Zadní červená odrazka, která vzala za své při některé z divokých jízd minulý rok. Budeme muset koupit novou. A proč? Ptají se děti. Je tam přeci světýlko. Mají pravdu. Ale světlo bohužel není zároveň s odrazkou. Vysvětluji, že to nestačí a že zákon, tedy pravidla, která nás chrání, požaduje odrazku. Domlouváme se, že odrazku koupíme po cestě. Nasedáme na kola a vyrážíme. Já po silnici a děti, kterým ještě nebylo 10 let, jedou po chodníku. Je to jen pár set metrů, než se dostaneme na cyklostezku. V mém doprovodu by samozřejmě mohli jet po silnici se mnou. Ale než se rozjezdí po zimě a získají zase jistotu při vedení kola, nechám je jet po chodníku. Do deseti let mohou. Míjíme staršího pána s kočárkem a já ještě kluky upozorňuji, ať jsou při objíždění opatrní. Zbytečně. Vědí to a pánovi se a opatrně vyhnou. Mnohdy si stačí jen o věcech povídat. Učí se od nás, pozorují nás, sledují, jak se chováme, co děláme, ať už to dobré, ale také to špatné… Nezapomínejme, že jsme dětem vzorem a předáním pár preventivních rad jim můžeme pomoct vyhnout se nebezpečným situacím. Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje oddělení prevence nprap. Bc. Vladimíra Faferková 8. března 2024
- TISKOVÁ ZPRÁVA – Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj + Návod jak vyplnit daňové přiznání onlineZaměstnanci Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj v březnu uskuteční 54 výjezdů do vybraných obcí, aby občanům usnadnili podání přiznání k dani z příjmů fyzických osob za rok 2023. Finanční úřad zřizuje k této problematice také speciální informační linku. Informační linka na tel. čísle 596 651 177 bude v provozu od 4. března do 2. dubna v pracovních dnech od pondělí do čtvrtka od 08:00 do 17:00 hodin a v pátky od 08:00 do 14:00 hodin. Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj od pondělí 25. března do úterý 2. dubna rozšiřuje i úřední hodiny podatelen na všech svých pracovištích, a to ve všech pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin. Více zde: tz_fu_ms_kraj-dpfo_ vyjezdy_na_obce.pdf
Přehledný návod k použití aplikace Online finanční úřad na portálu MOJE daně (www.mojedane.cz) k vyplnění daňového přiznání a odeslání finančnímu úřadu: jak_vyplnit_danove_priznani_online.pdf
- Kontrola rekreačních objektů – sdělení Krajského ředitelství policie Moravskoslezského kraje
Kontrola rekreačních objektů
Rekreační chaty a chalupy jsou místem, na které se vždy v letních měsících rádi vracíme. Načerpáme zde energii a unikneme na chvíli od ruchu velkoměsta. V zimním období sem však zavítá málo kdo z nás, a proto se tyto objekty v zimním období stávají vhodnou příležitostí pro pachatele majetkové trestné činnosti. Ti si vybírají především odlehlé objekty, ke kterým se dá například snadno přijet automobilem. V zimních měsících se proto policisté mimo jiné věnují také častějším kontrolám takových to rekreačních oblastí v rámci běžného výkonu, a to jak ve dne, tak i v noci. Zároveň se i v tomto období uskutečňují i preventivní akce zaměřené právě na rekreační objety. Jedna taková proběhla v únoru letošního roku i v okrese Bruntál za součinnosti policistů z obvodního oddělení Rýmařov policejního psovoda se služebním psem Bruttal, jehož činnost je zaměřená na vyhledávání osob a předmětů pocházejících z trestné činnosti. Za zmínku také stojí to, že policejní psovod praporčík Hanel se pravidelně účastní závodů ve Sportovní kynologii, kdy se v loňském roce zúčastnil Mistrovství Německých ovčáků, které se konalo v Maďarsku. Kontrola chatové oblasti proběhla poblíž Tvrdkovské přehrady, kam se pravidelně sjíždějí nejen vlastníci rekreačních objektů, ale i rybáři, milovníci vodních sportů a turisté. Tato oblast se nachází v údolí mezi obcemi Horní Město a Tvrdkov. V oblasti se nachází více jak 50 rekreačních objektů. Policisté kontrolovali všechny vstupy do objektů, jako jsou vstupní dveře, boční vchody nebo i zabezpečení oken či okenic. Následně zde policisté zanechají visačku s datem kontroly a kontaktem na obvodní oddělení, aby majitelé věděli, že jejich chata či chalupa byla zkontrolována. Během této akce bylo hovořeno s několika lidmi, kteří zde trvale bydlí. Tito velice pozitivně uvítali tuto preventivní akci. „Občas se zde v blízkosti přehrady pohybují cizí lidé, a ač zde již za poslední čtyři roky nebyla žádná vloupačka oznámena, tak jsou tyto preventivní akce velice účelné“ okomentoval naši práci jeden z obyvatel oblasti. A proto policie doporučuje:- Cenné věci nenechávejte přes zimu v rekreačním objektu, ale odvezte si je do bezpečí
- Nechlubte se před neznámými lidmi vybavením Vašeho objektu
- Pro zvýšení zabezpečení objektu lze užít mříže na okna i dveře, popřípadě uzamykatelné okenice
- V dnešní době jej již cenově dostupná i elektronická ochrana – kamery, fotopasti nebo připojení objektu na pult centralizované ochrany
- Opatřete Váš objekt viditelnými informacemi, že je Vaše chata sledována kamerovým systémem apod.
- Pokud dojde k vloupání do rekreačního objektu je pro policisty důležité, majitel nevstupoval dovnitř a tuto věc neprodleně oznámil na policii. Důležité je také, aby majitel objektu do příjezdu policie s žádnými věcmi nemanipuloval
- TISKOVÁ ZPRÁVA – Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj + Jak vyplnit daňové přiznání online
TISKOVÁ ZPRÁVA
Zaměstnanci Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj v březnu uskuteční 54 výjezdů do vybraných obcí, aby občanům usnadnili podání přiznání k dani z příjmů fyzických osob za rok 2023. Finanční úřad zřizuje k této problematice také speciální informační linku. Informační linka na tel. čísle 596 651 177 bude v provozu od 4. března do 2. dubna v pracovních dnech od pondělí do čtvrtka od 08:00 do 17:00 hodin a v pátky od 08:00 do 14:00 hodin. Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj od pondělí 25. března do úterý 2. dubna rozšiřuje i úřední hodiny podatelen na všech svých pracovištích, a to ve všech pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin. Do 2. dubna, kdy letos končí lhůta pro podání „papírového“ formuláře daňového přiznání, vyjedou zaměstnanci územních pracovišť finančního úřadu vybírat „papírová“ přiznání celkem do dvanácti obcí v Moravskoslezském kraji. V šesti obcích, v nichž bylo vloni zrušeno územní pracoviště (Hlučín, Fulnek, Frýdlant nad Ostravicí, Bohumín, Orlová, Český Těšín), bude finanční úřad poskytovat své služby každé pondělí a středu počínaje pondělím 4. března a konče středou 27. března. V obcích Vítkov, Studénka, Bílovec, Frenštát pod Radhoštěm, Vrbno pod Pradědem, Rýmařov mohou občané osobně podat přiznání k dani z příjmů fyzických osob* v těchto termínech:Obec Den Hodina Místo Vítkov 12.03.2024 09:00 – 16:00 Městský úřad, náměstí Jana Zajíce 7 Vítkov Frenštát pod Radhoštěm 06.03.2024 8:00-12:00 12:30-16:00 Městský úřad nám. Míru 1, Frenštát p. Radhoštěm Studénka 06.03.2024 8:00-12:00 12:30-16:00 Městský úřad, nám. Republiky 762 Studénka Bílovec 06.03.2024 8:00-12:00 13:00-16:00 Městský úřad, Slezské náměstí 1 Bílovec Vrbno pod Pradědem 27.03.2024 08:00 – 17:00 Přístavba MěÚ, Vrbno pod Pradědem Rýmařov 27.03.2024 08:00 – 17:00 Středisko volného čas, Okružní 10, Rýmařov - OZNÁMENÍ OBČANŮM – ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ NEBUDE V PONDĚLÍ 5. 2. 2024 OD 12 HODIN PŘÍTOMNA ÚČETNÍ OBCEHOTOVOSTNÍ PLATBY JE MOŽNÉ USKUTEČNIT VE STŘEDU 7. 2. 2024. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ
- Výroční zpráva Obce Heřmanovice o činnosti v oblasti poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2023
- Informace pro občany – Finanční úřad pro Moravskoslezský krajStředa31. lednaje posledním dnem lhůty pro podání přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2024. Finanční úřad proto od 22. ledna do 2. února rozšiřuje úřední hodiny, v nichž lze získat pomoc specialistů. Přiznání lze v tomto obdobína všech územních pracovištíchpodat nebo osobně konzultovat od pondělí do čtvrtka od 08:00 do 17:00 hodin a v pátek od 08:00 do 14:00 hodin. K zodpovězení dotazů mohou občané využíttaké infolinku, na které odpovídají specialisté na daň z nemovitých věcí. Více zde: 2024 Informace FÚ MSK pro občany Leták zde: Přehled změn daň z nemovitosti
- Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ DNE 17. 1. 2024 NEBUDE OD 13 HODIN PRO VEŘEJNOST PŘÍSTUPNÝ. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ
- Krátkodobá uzavírka provozovny pošty HeřmanoviceProvozovna bude uzavřena na nezbytně nutnou dobu dne 16. 1. 2024 z technických důvodů – přerušení dodávky elektřiny od 8:00hod. do 16:00hod. Po dobu jejího uzavření budou poskytované služby zajištěny provozovnou pošty Vrbno pod Pradědem na adrese Jesenická 256/12, 79326 v rámci otevírací doby:
Den v týdnu Standardní HpV Pondělí 10:00 – 12:00 / 13:00 – 18:00 Úterý 08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00 Středa 10:00 – 12:00 / 13:00 – 18:00 Čtvrtek 08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00 Pátek 08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00 Sobota Zavřeno - ČEZ – UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny č. 110060929967 dne 16. 1. 2024 od 8:00 do 16:00 hodinPlánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) č. p. 1, 3, 7, 10, 14, 16, 18, 85, 87, 88, 90, 91, 92, 93, 95, 99, 103, 104, 131, 132, 135, 136, 137, 224, 236, 286, 347, 348, 350, 358, 394, 415, 437, 441, 454, 462, 463, 472, 473, 478, 500, 507, 520, 535, č. ev. 12, 14 kat. území Heřmanovice (kód 638722): parcelní č. 740/3, 1042/2 UPOZORNĚNÍ Dotčené zařízení distribuční soustavy je nutné i v době odstávky považovat za zařízení pod napětím, a proto vás žádáme o dodržení všech zásad bezpečnosti a provedení opatření potřebných k zamezení případných škod na zdraví a majetku. | Provozovatelé výroben elektřiny jsou povinni zajistit přerušení dodávky elektřiny z výrobny do vypnutého úseku distribuční soustavy. CELÝ DOKUMENT VČETNĚ MAPY ZDE: cez_preruseni_dodavky_energie_16_1_2024.pdf
- SVOZ ODPADŮ O SVÁTCÍCH
OZNAMUJEME OBČANŮM, ŽE SVOZ KOMUNÁLNÍCH ODPADŮ PROBĚHNE VE ČTVRTEK 28. 12. 2023.
SVOZ 25. 12. 2023 NEBUDE.
- PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU HEŘMANOVICE O SVÁTCÍCH
OZNAMUJEME OBČANŮM, ŽE OBECNÍ ÚŘAD HEŘMANOVICE BUDE Z DŮVODU ČERPÁNÍ DOVOLENÉ V TERMÍNU
OD 20. 12. 2023 DO 3. 1. 2024 PRO VEŘEJNOST UZAVŘEN.
- Dovolujeme si Vás informovat o dočasné krátkodobé uzavírce provozovny pošty Heřmanovice dne 5. 12. 2023.Provozovna bude uzavřena na nezbytně nutnou dobu dne 5. 12. 2023 z technických důvodů – přerušení dodávky elektřiny od 8:00hod. do 16:00hod. Po dobu jejího uzavření budou poskytované služby zajištěny provozovnou pošty Vrbno pod Pradědem na adrese Jesenická 256/12, 79326 v rámci otevírací doby: Pondělí 10:00 – 12:00 / 13:00 – 18:00 Úterý 08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00 Středa 10:00 – 12:00 / 13:00 – 18:00 Čtvrtek 08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00 Pátek 08:00 – 12:00 / 13:00 – 16:00 Sobota Zavřeno
Česká pošta, s.p.
- SVOZ VELKOOBJEMOVÉHO ODPADU – 26. až 28. 10. 2023
SVOZ VELKOOBJEMOVÉHO ODPADU PROBĚHNE VE DNECH 26. AŽ 28. 10. 2023
KONTEJNER PRO VELKOOBJEMOVÝ ODPAD BUDE PŘISTAVEN U BÝVALÉHO OBECNÍHO ÚŘADU (U POŠTY)
DO TOHOTO KONTEJNERU MŮŽETE ODKLÁDAT: nábytek, sanitu (vany, toaletní mísy) koberce, linoleum, rámy oken a dveří.
POZOR zdivo a suť jsou odpady stavební, nelze je tedy odkládat !!!
DO KONTEJNERŮ NA VELKOOBJEMOVÝ ODPAD NEODKLÁDAT: tabulové sklo a zrcadla, chemikálie, odpad, který je možno vhodit do standardních kontejnerů.
- DNES VE ČTVRTEK 26. 10. 2023 JE OBECNÍ ÚŘAD Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ OD 12 HODIN UZAVŘEN.
- ČEZ Distribuce – UPOZORNĚNÍ k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostůVe smyslu ust. § 25 odst. 3 písm. g) zákona č. 458/2000 Sb., v platném znění, si dovolujeme upozornit vlastníky a uživatele pozemků, přes něž vede nadzemní elektrické vedení distribuční soustavy provozované společností ČEZ Distribuce, a. s., nebo na něž zasahuje ochranné pásmo, na povinnost odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů ohrožujících bezpečné a spolehlivé provozování zařízení distribuční soustavy v majetku společnosti ČEZ Distribuce, a. s. (dále jen „zásah“). ZÁSAH PROVÁDĚJTE PRŮBĚŽNĚ V OBDOBÍ VEGETAČNÍHO KLIDU DLE NÍŽE UVEDENÉHO ROZSAHU Nebude-li zásah proveden do 15. listopadu tohoto roku a bude-li ohrožena bezpečnost a spolehlivost provozování zařízení distribuční soustavy, je pracovník pověřený společností ČEZ Distribuce, a. s., oprávněn ke vstupu na dotčené pozemky za účelem provedení zásahu. Vzniklý klest a zbytky po těžbě budou zlikvidovány a vytěžená užitková dřevní hmota bude uložena v celých délkách do jednotlivých hromad na okraji ochranného pásma nebo ve vzdálenosti 10 m od osy vedení na dotčeném pozemku. Pokud již byl vlastník pozemku písemně osloven, tak je nutné postupovat dle obdržených pokynů. Při práci dodržujte bezpečné vzdálenosti od vodičů uvedené v PNE 33 0000–6. K vodičům se nesmí přiblížit pod bezpečnou vzdálenost ani nástroje, ani větve dřevin při ořezu. Zásah nesmíte provádět v případě, že se větve stromů a jiných porostů před zásahem dotýkají vedení nebo hrozí při pádu ořezané větve stromů a jiných porostů dotyk s vedením. V případě, že zásahem může být ohrožena bezpečnost osob nebo zařízení distribuční soustavy, kontaktujte nás na lince 800 850 860. Více zde: priloha_1252199555_1_upozorneni-k-odstraneni-a-oklesteni-stromovi-2023
- DSO Mikroregion Krnovsko vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní poziceManažer/manažerka Mikroregionu Krnovsko Kvalifikační požadavky:
- SŠ vzdělání s maturitou; vzdělání v oblasti všeobecného zaměření (gymnázium), ekonomického zaměření, cestovního ruchu nebo regionální rozvoje výhodou
- zkušenost s dotačními tituly (krajské, národní, evropské) výhodou
- obecná znalost problematiky území mikroregionu Krnovsko,
- znalost MS Office,
- komunikativnost, flexibilita, schopnost pracovat pod tlakem a organizační schopnosti,
- ochotu dále se vzdělávat.
- řízení a organizace činností spojených s chodem svazku; další administrativní činnosti dle potřeb vedení svazku; organizace valných hromad a setkání starostů, příprava a realizace projektů mikroregionu
- poskytování poradenství a konzultací členským obcím v oblasti dotačního managementu a veřejných zakázek; příprava a realizace projektů včetně jejich monitoringu a evaluace; příprava a realizace veřejných zakázek mimo režim zákona,
- zajišťování propagace mikroregionu – správa webových a facebookových stránek mikroregionu
- pomoc při organizaci kulturních akcí mikroregionu – Hry bez hranic Mikroregionu Krnovsko.
- zajímavá, tvůrčí a dynamická práce,
- pracoviště v Krnově, možnost dohody o pružné pracovní době a home-office,
- základní finanční ohodnocení dohodou + osobní ohodnocení, jehož výše se bude odvíjet dle počtu úspěšně podaných a zrealizovaných projektů,
- práce na 1,0 úvazek,
- pracovní pozice na dobu neurčitou,
- nástup od 11. 2023, případně dle dohody.
Martin Korduliak předseda dobrovolného svazku
- Rozhodnutí o výjimce dle § 43 odst. 1 zákona č. 114/1992 Sb. – „Povolení výjimky ze zákazu použití chemického posypu“ na území CHKO Jeseníky, v rámci zimní údržby silnic v okrese Bruntál, a to na období v letech 2023/2024 a 2025/2026.AOPK ČR – RP Olomoucko oddělení SPRÁVA CHKO JESENÍKY Šumperská 93 790 01 Jeseník tel.: 607 236 592 ID DS: hwzdyhr e-mail: jeseniky@nature.cz www.olomoucko.nature.cz NAŠE ČÍSLO JEDNACÍ: SR/0148/OM/2023 – 5 VYŘIZUJE: Miloš Vlček DATUM: 19. září 2023 Rozhodnutí o výjimce dle § 43 odst. 1 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny v platném znění (dále jen „zákon“) ze zákazu provádět chemický posyp cest dle § 26 odst. 1 písm. h) zákona na území CHKO Jeseníky „Povolení výjimky ze zákazu použití chemického posypu“ na území CHKO Jeseníky, v rámci zimní údržby silnic v okrese Bruntál, a to na období v letech 2023/2024 a 2025/2026. Rozhodnutí ke stažení zde.
- Vyhlášení záměru obce Heřmanovice na prodej pozemku p. č. 4396/1 dle GPStarosta obce Heřmanovice tímto vyhlašuje záměr obce prodat část pozemku p. č. 4396/1 dle GP, předmětem tohoto záměru je vyznačená část o ploše asi 118.37 m2, druh pozemku ostatní plocha. Jde o pozemek v k.ú. Heřmanovice. V Heřmanovicích dne 22. 8. 2023 Více zde: Vyhlaseni_zameru_obce_hermanovice_na_prodej_pozemku_8-2023.pdf
- Obecní úřad Heřmanovice informuje, že SBĚR ELEKTROODPADU proběhne ve středu 16. 8. 2023 od 9,00 hodinSběr proběhne na ploše za bývalým obecním úřadem. Do elektroodpadu patří např.: – chladničky, mrazničky – pouze kompletní – nerozebrané! – televize, monitory, notebooky, velké tiskárny a kopírky – velká zařízení – pračky, sušičky, myčky trouby, sporáky, varné desky, svítidla, elektronické nástroje, hudební zařízení – malá zařízení – vysavače, mikrovlnky, ventilace, žehličky, konvice, fény, holicí strojky, váhy, hodinky, rádia, videokamery, fotoaparáty, hračky, vrtačky, pily, – malá zařízení informačních technologií a telekomunikační zařízení – mobily, navigace, kalkulačky, telefony světelné zdroje – zářivky, výbojky, LED žárovky…
- UPOZORNĚNÍ OBČANŮM
V DOBĚ OD 20. 7. 2023 DO 30. 7. 2023
JE Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ
PROVOZ OBECNÍHO ÚŘADU
OMEZEN
- V pondělí 17. 7. 2023 bude p. Janoštíková Zdeňka (účetní) do 12:00.
- Obec Jindřichov – Veřejná výzva na obsazení pracovní pozice
- Oznámení o zahájení správního řízení ve věci udělení výjimky dle § 56 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajinyŽádost Muzea východních Čech v Hradci Králové, IČO 00088382, Eliščino nábřeží 465, 500 01 Hradec Králové (dále také žadatel) ve věci povolení výjimky dle § 56 odst. 1 zákona o ochraně přírody a krajiny ze zákazů daných ustanovením § 49 odst. 1 zákona o ochraně přírody a krajiny, konkrétně ze zákazu sběru, držení, pěstování a dopravování pampelišky bahenní (Taraxacum palustre), zařazené v příloze II. vyhlášky č. 395/1992 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o ochraně přírody a krajiny (dále jen „vyhláška“), v kategorii ohrožených druhů, za účelem vědeckého studia. Oznámení o zahájení správního řízení ve věci udělení výjimky dle § 56 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny zahajeni KE STAŽENÍ ZDE.
- OBEC HEŘMANOVICE společně s místní akční skupinou ROZVOJ KRNOVSKA REGION V POHYBU vás zve na poradenství – Nová zelená úsporám LightPoradenství v obci pro seniory a nízkopříjmové domácnosti. Kdy: 19. 6. 2023 v pondělí 10:00 – 14:00 Kde: Obecní úřad Heřmanovice 136 Poradci: Ing. Michal Heinrich Tel.: 734 229 493 Ing. Anna Vaverová Tel.: 774 513 025 nzul@maskrnovsko.cz Vyberte si z nabídky dotací: – Zateplení fasády – Zateplení stropu – Výměna oken – Solární ohřev vody – Zateplení střechy – Zateplení podlahy – Výměna vchodových dveří
- Odpověď na Žádost o poskytnuti informací dle zákona č.106Sb., o svobodném přístupu k informacím
- Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie č. 110060892050 – Horní část obce (nad křižovatkou)Dovolte, abychom Vás informovali o plánovaném přerušení dodávky elektrické energie v katastru Vaší obce dne 6. 6. 2023 od 8:00 do 17:00 v rozsahu uvedeném v příloze této zprávy. Energetický zákon nám ukládá povinnost oznamovat plánovanou odstávku nejméně 15 dní před její realizací, tj. omezením nebo přerušením dodávek elektrické energie. Na základě uvedeného si Vás dovolujeme požádat o součinnost při informování Vašich obyvatel zveřejněním přiloženého oznámení na úřední desce, internetových stránkách a případně i dalším způsobem v místě obvyklým. Přerušení dodávky elektrické energie je nutné z důvodu plánovaných prací na distribuční soustavě, které jsou nezbytné pro zajištění bezpečných a spolehlivých dodávek elektřiny. Zasílání oznámení o plánovaných odstávkách e-mailem nebo SMS si může sjednat každý zákazník ke svému odběrnému místu jednoduše a zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba, popř. jsou tyto informace k dispozici také na www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky. Plánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) č. p. 164, 167, 178, 179, 181, 185, 254, 280, 295, 307, 311, 381, 399, 408, 474, 477, 533 č. ev. 4 Děkujeme Vám za spolupráci a zveřejnění přiložených podkladů Vašim obyvatelům. S pozdravem Mgr. Ondřej Horák Vedoucí odboru Obsluha partnerů ČEZ Distribuce, a. s.
- Odpověď na Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svolrodném přístupu k informacím
- POPLATKY V OBCI HEŘMANOVICÍCH NA ROK 2023Číslo účtu: 6927771/0100 pro všechny poplatky a platby PLATBY OPLATKŮ A SLUŽEB MIMO NÁJMŮ BYTŮ PROSÍME PROVÁDĚJTE OD 01.02.2023 POPLATEK ZA VÝVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU na rok 2023: Kč 1.000,- Kč/osoba občané s trvalým pobytem v obci po uplatnění úlevy Kč 1.000,- Kč/nemovitost za rok a objekt u majitelů, kteří nemají v obci trvalý pobyt Variabilní symbol pro úhradu bankou či složenkou: 1345 + číslo popisné nebo evidenční SAZBA POPLATKU ZA PSA ČINÍ NA ROK 2023: a)za jednoho psa – 100Kč, b)za druhého a každého dalšího psa téhož držitele – 200Kč, c)za psa, jehož držitelem je osoba starší 65let – 50Kč, d)za druhého a každého dalšího psa téhož držitele, kterým je osoba starší 65 let – 100Kč. Variabilní symbol pro úhradu bankou či složenkou: 1341 + číslo popisné nebo evidenční POPLATEK ZA ODBĚR VODY na rok 2023: Kč 550,-/ osoba/ rok občané s trvalým pobytem v obci včetně DPH Kč 1100,- / nemovitost/ rok majitelé nemovitosti, kteří nemají trvalý pobyt v obci včetně DPH Variabilní symbol pro úhradu bankou či složenkou: 2310 + číslo popisné nebo evidenční Nájemné bytů včetně služeb je možno také hradit převodem či složenkou s variabilním symbole 3612 + číslo popisné a číslo bytu, do poznámky příjmení a jméno nájemce. Platby v hotovosti je možné provádět pouze v úřední hodiny: Pondělí: 8:00 – 11:30, 13:00 – 17:00 Čtvrtek: 8:00 – 11:30, 13:00 – 16:00
- Obecní úřad v Heřmanovicích bude mimořádně otevřen 8. 5. 2023 od 10 do 14 hodin
VÁŽENÍ SPOLUOBČANÉ (samozřejmě i chataři a ostatní návštěvníci naší obce),
OZNAMUJEME VÁM, ŽE V PONDĚLÍ 8. 5. 2023
BUDE OBECNÍ ÚŘAD HEŘMANOVICE
OTEVŘEN PRO VEŘEJNOST V DOBĚ OD 10 DO 14 HODIN
- Česká pošta – informace o dočasné krátkodobé uzavírce provozovny pošty Heřmanovice dne 25. 4. 2023Dovolujeme si Vás informovat o dočasné krátkodobé uzavírce provozovny pošty Heřmanovice. Provozovna bude uzavřena na nezbytně nutnou dobu dne 25.4.2023 z technických důvodů – přerušení dodávky elektřiny od 8:00hod. do 17:00hod. Po dobu jejího uzavření budou poskytované služby zajištěny provozovnou pošty Vrbno pod Pradědem na adrese Jesenická 256/12, 79326 v rámci otevírací doby:
Den v týdnu Standardní HpV Pondělí 10:00 – 12:00 / 13:00 – 18:00 Úterý 08:00 – 12:00/ 13:00 – 16:00 Středa 10:00 – 12:00 / 13:00 – 18:00 Čtvrtek 08:00 – 12:00/ 13:00 – 16:00 Pátek 08:00 – 12:00/ 13:00 – 16:00 Sobota zavřeno - Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie č. 110060876887 dne 25. 4. 2023 od 8:00 do 17:00Plánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) č. p. 1, 3, 7, 10, 14, 16, 18, 23, 35, 37, 41, 42, 45, 48, 49, 50, 52, 62, 64, 68, 72, 73, 77, 80, 85, 87, 88, 90, 91, 92, 93, 99, 103, 104, 105, 106, 110, 111, 113, 115, 118, 119, 120, 122, 123, 131, 132, 135-139, 145, 147, 152, 154-158, 160, 161, 186, 187, 188, 189, 197, 203-207, 209, 211, 212, 216, 217, 224, 227-233, 236, 239, 241, 248, 255, 256, 258, 259, 263, 267, 270, 271, 278, 281, 283, 286, 290, 297, 302, 303, 304, 309, 319, 320, 325, 329, 330, 331, 335, 336, 344, 345, 347, 348, 350, 352, 358, 364, 367, 368, 370, 372, 374, 375, 380, 383, 384, 385, 387, 390, 394, 395, 400, 403, 405, 407, 415, 416, 419, 421, 422, 424, 426, 430, 431, 437, 440, 441, 444, 445, 446, 448, 454, 457, 458, 459, 460, 462, 463, 468-473, 475, 476, 478-486, 500-522, 524, 526, 527, 530, 532, 534, 535, 536, 538, 539, 540, 542 č. ev. 6, 7, 8, 10, 12, 14, 24 kat. území Heřmanovice (kód 638722): parcelní č. 740/3, 1042/2, 3320 Zlaté Hory (okres Jeseník) č. p. 829 kat. území Zlaté Hory v Jeseníkách (kód 793191): parcelní č. 3167/1, 3174/11 UPOZORNĚNÍ na odstávku elektřiny č. 110060876887 – Lokality Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie č. 110060876887
- OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY – Stanovení přechodné úpravy provozu na silnicích II. a III. tříd ve správním obvodu obce s rozšířenou působností KrnovMĚSTSKÝ ÚŘAD KRNOV ODBOR VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ HLAVNÍ NÁMĚSTÍ 96/1 794 01 KRNOV Váš dopis zn.: SSMSK/2023/04983/Ti Ze dne: 16.02.2023 Naše čj.: KRNOOVZP-26521/2023 bedn Naše sp. zn.: OVZP-6715/2023-bedn 632.1 S/5 Vyřizuje: Bednářová Lenka Telefon: 554697601 E-mail: lbednarova@mukrnov.cz Datum: 7. 3. 2023 OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY Stanovení přechodné úpravy provozu na silnicích II. a III. tříd Městský úřad Krnov, odbor výstavby a životního prostředí, jako příslušný správní orgán ve věcech provozu na pozemních komunikacích dle § 77 odst. 1 písm. c) a ust. § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“) na základě žádosti, kterou dne 16.02.2023 podala Správa silnic Moravskoslezského kraje, IČO 00095711, se sídlem Úprkova 795/1, 702 23 Ostrava, prostřednictvím stř. Bruntál, Zahradní II/19, 792 11 Bruntál, a po projednání s dotčeným orgánem Policie ČR DI Bruntál, podle ust. § 77 odst. 1 písm. c) a odst. 3 a 5 zákona o silničním provozu a § 173 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
s t a n o v í
přechodnou úpravu provozu na komunikaci: silnice II. a III. třídy ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Krnov v termínu: od nabytí účinnosti tohoto stanovení do 31.12.2023 z důvodu: zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu při činnosti spojené se správou, údržbou, měřením a opravou komunikací v rozsahu úpravy: přechodná úprava provozu dle vybraných schémat uvedených v TP 66 „Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích“ (v obci dle schémat B/1, B/2, B/3, mimo obec dle schémat C/1, C/2, C/4, C/6, C/11, C/12, C/13) Stanoveno_prechodne_upravy_provozu_na_silnicích_II._a_III._trid_sign Stanoveni_prechodne_upravy_provozu_mapka - Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie č. 110060879404 dne 30. 3. 2023 od 8:00 do 16:00 v části obce HeřmanovicePlánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) – č. p. 435 Holčovice (okres Bruntál) část obce Holčovice – č. p. 60, 131, 136, 157, 160, 162, 167, 172, 179, 193, 198, 207, 209, 212, 220, 221, 231 část obce Komora – č. p. 2, 5-9, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 20, 21, 24, 25, 27, 32, 35, 36, 37, 40-46, 48-59, 61, 62, 63, 66, 68, 69, 70, 74, 75, 76, 77, 230, 248, – č. ev. 1, 3, 9, 12, 13, 15, 18, 19, 21, 22, 23, 27, 28 kat. území Komora (kód 640883): parcelní č. 92/1, 195/14, 213/26 část obce Spálené – č. p. 4, 5, 15, 16, 20, 22, 24, 26, 28, 32, 33, 35, 36, 38, 39, 44, 47-51, 53, 56, 58, 59, 60, 62, 65, 68, 69, 70, 71, 73, 74, 75, 77, 78, 79, 81, 84, 86, 87, 89, 93, 95, 98, 101, 102, 105, 106, 110, 111, 112, 113, 115-119, 122-126, 128, 129, 132, 133, 136, 138, 139, 141, 147, 148, 149, 153, 155, 156, 159, 160, 166, 167, 170, 171, 174, 176, 178, 182, 183, 184, 186, 187, 189, 190, 191, 192, 194, 195, 197, 198, 199, 201, 202, 203, 205, 208-212, 214, 216, 217, 218, 220, 225, 227, 228, 231, 232, 234, 235, 237, 238, 239, 240, 243-248, 251-256, 258, 260 – č. ev. 1, 2, 4, 5, 6, 8-13, 15, 18, 21, 22, 26-31, 35, 37, 40, 46, 47, 48, 55, 56, 57, 61, 64, 66 kat. území Spálené (kód 640891): parcelní č. 29/2, 67, 79/2, 603/1, 883 kat. území Holčovice (kód 640867): parcelní č. 195/15 Energetický zákon nám ukládá povinnost oznamovat plánovanou odstávku nejméně 15 dní před její realizací, tj. omezením nebo přerušením dodávek elektrické energie. Na základě uvedeného si Vás dovolujeme požádat o součinnost při informování Vašich obyvatel zveřejněním přiloženého oznámení na úřední desce, internetových stránkách a případně i dalším způsobem v místě obvyklým. Přerušení dodávky elektrické energie je nutné z důvodu plánovaných prací na distribuční soustavě, které jsou nezbytné pro zajištění bezpečných a spolehlivých dodávek elektřiny. Zasílání oznámení o plánovaných odstávkách e-mailem nebo SMS si může sjednat každý zákazník ke svému odběrnému místu jednoduše a zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba, popř. jsou tyto informace k dispozici také na www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky. Děkujeme Vám za spolupráci a zveřejnění přiložených podkladů Vašim obyvatelům.
- Obec Heřmanovice informuje o možnosti dovozu obědůObec Heřmanovice ve spolupráci s obcí Holčovice nabízí našim občanům dovoz obědů do Heřmanovic. Cena 1 oběda činí 129 Kč. Pro další jednání, ať už se jedná o organizaci dovozu, úhradu dopravy obecním úřadem apod., potřebujeme zjistit váš zájem o tuto službu. Zájemci ať se hlásí na Obecním úřadě v Heřmanovicích, a to osobně nebo na telefonní čísla obce 554 612 635, 605 852 059, případně na emailovou adresu hermanovice@seznam.cz.
- Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie č. 110060879125 dne 10. 3. 2023 od 7:45 do 15:45 v části obce HeřmanoviceDovolte, abychom Vás informovali o plánovaném přerušení dodávky elektrické energie v katastru Vaší obce dne 10. 3. 2023 od 7:45 do 15:45. Plánovaná odstávka zahrnuje tyto lokality: Heřmanovice (okres Bruntál) č. p. 435 Holčovice (okres Bruntál) část obce Spálené č. p. 69, 73, 75, 78, 79, 81, 84, 86, 87, 89, 93, 95, 197, 198, 202, 243, 254, 258 č. ev. 5, 6, 26-30, 35, 37 kat. území Spálené (kód 640891): parcelní č. 603/1 ČEZ Distribuce, a. s.
- Úřední hodiny a pokladnaÚřad a obec: Adresa: čp. 136, 793 74 Heřmanovice tel: +420 554 612 635 IČO: 00295981 číslo účtu: 6927771/0100 web: www.hermanovice.cz e-mail účetní obcc: ucetni(„závináč“)hermanovice.cz ID datové schránky: gpsj2td ÚŘEDNÍ HODINY PRO VEŘEJNOST – POZOR ZMĚNA Pondělí: 8:00 – 11:30, 13:00 – 17:00 Středa: 8:00 – 11:30, 13:00 – 16:00 případně dle telefonické dohody dle kontaktů Platby v hotovosti je možné provádět pouze v úřední hodiny pro veřejnost.
- Výroční zpráva Obce Heřmanovice o činnosti v oblasti poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2022
- Odvoz odpadů v Obci Heřmanovice mimořádně bude ve středu 25. 1. 2023Omlouváme se, vzhledem k mimořádné kalamitní situaci a nasazení veškeré techniky a lidí na odklízení sněhu proběhne svoz odpadů mimořádně ve středu 25. 1. 2023. Děkujeme za pochopení.
- UPOZORNĚNÍ OBČANŮM – HOTOVOSTNÍ PLATBYUPOZORNĚNÍ OBČANŮM, ŽE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ HOTOVOSTNÍ PLATBY DO POKLADNY OBECNÍHO ÚŘADU BUDOU PŘIJÍMÁNY OD 13. ÚNORA 2023.
- ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN PRO VEŘEJNOST Z DŮVODU NEMOCI
OZNÁMENÍ OBČANŮM
Z DŮVODU NEMOCI SE MĚNÍ PROVOZNÍ DOBA OBECNÍHO ÚŘADU HEŘMANOVICE DO 13.01.2023 PRO VEŘEJNOST TAKTO: ÚŘEDNÍ HODINY PRO VEŘEJNOST: PONDĚLÍ 8,00 – 11,30 12,30 – 17,00 ČTVRTEK 8,00 – 11,30 12,30 – 17,00 DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ - MÍSTNÍ AKČNÍ SKUPINA ROZVOJ KRNOVSKA VE SPOLUPRÁCI S ENERGETICKÝM KONZULTAČNÍM A INFORMAČNÍM STŘEDISKEM (EKIS). VÁS ZVE K BEZPLATNÉ KONZULTACI K VÝZVĚ NOVÁ ZELENÁ ÚSPORÁM – LIGHTTÉMA: MOŽNOSTI ZISKU DOTACE NA ZATEPLENÍ FASÁDY, STŘECHY, STROPU, PODLAH, VÝMĚNU OKEN, VCHODOVÝCH DVEŘÍ ATD. A VHODNOSTI TĚCHTO OPATŘENÍ PRO VÁŠ OBJEKT URČENO: VLASTNÍKŮM RODINNÝCH DOMŮ A TRVALE OBÝVANÝCH REKREAČNÍCH OBJEKTŮ, KTEŘÍ JSOU OHROŽENI ENERGETICKOU CHUDOBOU (senioři pobírající starobní důchod, osoby pobírající invalidní důchod III. stupně nebo osoby pobírající příspěvek na bydlení) DATUM: 5.1.2023 od 13:00 hodin MÍSTO: Radniční restaurant, Hlavní náměstí Krnov KONTAKTY:Romana Drcmánková 737 772 735, Martina Jalamasová 603 740 650 E-MAIL: team@maskrnovsko.cz TĚŠÍME SE NA VÁS PDF LETÁK: KE STAŽENÍ ZDE
- Pomoc sociálních pracovníků v souvislosti se zvyšujícími se náklady na energieVzhledem k tomu, že lidé nyní dostávají předpisy nových zvýšených záloh za elektřinu a plyn na rok 2023, případně faktury s vysokými nedoplatky, mohou se obrátit na sociální pracovníky Měú Město Albrechtice při řešení této situace. Od 01. 10. 2022 se zvýšily normativní náklady (uznatelné náklady) u příspěvku na bydlení. U jednočlenných a dvoučlenných domácností došlo k výraznému zvýšení (4500,- Kč), u vícečlenných domácnosti došlo také ke zvýšení a to o 2500,- Kč. Rozšiřuje se tak okruh domácností, které mohou na tuto pomoc od státu dosáhnout.
- Výzva obce Heřmanovice – hledáme pro Českou poštu pracovníka-pracovnici na naši poštu.Česká pošta, s.p., hledá pro svou provozovnu v naší obci v budově starého úřadu na adrese Heřmanovice 131 člověka, který bude na poště pracovat, čímž se pro obec zajistí pokračování provozu pobočky České pošty, nástup by byl od 1. 1. 2023, nejdříve zkušební doba na 3 měsíce, potom smlouva do 31.12.2023, dále se prý uvidí. Pokud člověka pro poštu nenajdeme, Česká pošta, a.s. hodlá od 1.1.2023 pobočku zatím dočasně uzavřít. Podmínky, které jsme obdrželi od České pošty:
-
- Potřebujete pouze maturitní vysvědčení, vše ostatní Vás naučíme.
- Pracovní doba 12,5 hod./týden.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenky v hodnotě 90 Kč. při směně delší než 3hod.
- Možnost rekreace ve firemních zařízeních.
- Příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, nárok po 3 letech.
- Multisport karta.
- Mzda 7650 Kč. + 15% VM.
- Pracovní poměr na dobu určitou.
- Náplň práce – provozní a obchodní činnost pošty.
-
- Ohlášení k datovým schránkám
Vyvěšeno dne: 15. 11. 2022
Vážení spoluobčané, od 1. 1. 2023 na základě změny zákona automaticky získají datovou schránku všichni živnostníci a nepodnikající právnické osoby. Prosíme, pokud patříte do jedné ze jmenované skupiny a dosud datovou schránku nemáte, věnujte této zprávě pozornost. Přístupové údaje obdržíte doporučeným dopisem během měsíce ledna, února nebo března 2023. Datovou schránku si také můžete založit sami již nyní. Více informací naleznete na webových stránkách www.chcidatovku.cz. ZALOŽTE SI IDENTITU OBČANA Nečekejte. Používejte datovku - ČEZ Distribuce – UPOZORNĚNÍ k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
- Formuláře ke staženíFormulář k ohlášení (registraci) k místnímu poplatku z pobytu
Formulář k vyúčtování poplatku z pobytu
Formulář k pronájmu pozemku
Formulář ke koupi pozemku Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les – formát PDF. Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les – formát DOC. Přiznání k místnímu poplatku ze psů – formát PDF. Přiznání k místnímu poplatku ze psů – formát DOC. - PLATBY POPLATKŮ PRO ROK 2022 V HOTOVOSTI LZE UHRADIT V POKLADNĚ OBECNÍHO ÚŘADU OD 10. ÚNORA 2022.Poplatky v obci Heřmanovice v roce 2022: Vývoz odpadu: Kč 1000,-/osoba/rok – obyvatelé s trvalým pobytem Kč 1000,- /rok – za nemovitost majitele, který nemá v obci trvalý pobyt Variabilní symbol pro úhradu bankou 1340+č. popisné nebo evidenční Poplatek za odběr vody: Kč 550,-/osoba/rok – obyvatelé s trvalým pobytem Kč 1100,-/rok – za nemovitost majitele, který nemá v obci trvalý pobyt Variabilní symbol pro úhradu bankou 2310+čís.popisné nebo evidenční Poplatek za psa: Za jednoho psa ……………………………………………………………………Kč 100,– Za druhého a každého dalšího psa téhož držitele …………………….Kč 200,- Za psa, jehož držitelem je osoba starší 65 let …………………………..Kč 50,– Za druhého a každého dalšího psa téhož držitele nad 65 let ……Kč 100,– Variabilní symbol pro úhradu bankou 1341+čís.popisné nebo evidenční ——————————————————————————————————-
Číslo účtu pro úhrady bankou: 6927771/0100
- ČEZ Distribuce – UPOZORNĚNÍ k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
- Starosta obce Heřmanovice vyhlašuje záměr
- Sčítání lidu – pomoc s on-line sčítánímVážení spoluobčané, od 27. 3. 2021 bude probíhat sčítání lidu. Bližší informace jsou zveřejněny na našich webových stránkách a na úřední desce. Nabízíme vám pomoc při vyplňování on-line dotazníku. On-line sčítání bude probíhat od 27. 3. do 11. 5. 2021. Každý z Vás má možnost sečíst se on-line prostřednictvím elektronického formuláře na webu www.scitani.cz nebo v mobilní aplikaci. K dispozici bude v knihovně na Obecním úřadě Miroslav Zeman v těchto termínech: Pondělí 29. 3. 2021 od 13 do 16 hodin a Středa 7. 4. 2021 od 9 do 12 hodin Kdo se nesečte online, má zákonnou povinnost od 17. 4. do 11. 5. 2021 vyplnit a odevzdat listinný formulář. Jeho distribuci zajišťují sčítací komisaři.
- OZNÁMENÍ Českého statistického úřadu ze dne 9. 2. 2021 – SČÍTÁNÍ LIDU
OZNÁMENÍ Českého statistického úřadu ze dne 9. 2. 2021 O KONÁNÍ SČÍTÁNÍ LIDU, DOMŮ A BYTŮ V ROCE 2021 V ČESKÉ REPUBLICE
Zprava ke stažení Aktuální informace o sčítaní lidu 24. 3. 2021:Seznam sčítacích komisařů a kontaktních míst
Část obce Heřmanovice v obci Heřmanovice
Sčítací komisaři
Martin Pospíšil Číslo průkazu: 90-07-03019 Čísla sčítacích obvodů- 79007005 Seznam objektů
- 79007038 Seznam objektů
- 79007017 Seznam objektů
Kontaktní místa
Vrbno pod Pradědem Jesenická 256/12 79326 Vrbno pod Pradědem Kontaktní místo ČP – Detail Sčítání 2021 Více informací na www.scitani.cz - Informace pro občany – Finanční úřad pro Moravskoslezský krajFinanční úřad pro Moravskoslezský kraj Na Jízdárně 3, 709 00 Ostrava Tel.: 596 651 302 Konec zákonné lhůty pro podání přiznání k dani z příjmů fyzických osob za rok 2020 připadá na 1. dubna 2021. V případě, že bude přiznání k dani z příjmů fyzických osob občanem podáno elektronicky, připadá konec lhůty na 3. května 2021. Občanům, kterým přiznání zpracuje a podá daňový poradce, končí lhůta pro podání tohoto přiznání až 1. července 2021. V těchto lhůtách je daň z příjmů fyzických osob také splatná. Zprava ke stažení
- Informace FÚ MSK pro občany k dani z nemovitostíFinanční úřad pro Moravskoslezský kraj Na Jízdárně 3, 709 00 Ostrava Tel.: 596 651 302 Máte problém či dotaz k přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2021? Nechoďte kvůli tomu na finanční úřad, raději na své územní pracoviště zavolejte, napište nebo si informace vyhledejte na webových stránkách. Vyplněná přiznání, prosím, vkládejte do sběrných boxů. Zprava ke stažení
- Od 26. 10. 2020 do 30. 10. 2020 je OBECNÍ ÚŘAD UZAVŘEN
- OZNÁMENÍ O OMEZENÍ PROVOZNÍ DOBY PRO VEŘEJNOSTVážení spoluobčané, v souladu s usnesením vlády č. 398/2020 Sb. je s účinností od úterý 13.října do 2.11.2020 omezen provoz Obecního úřadu Heřmanovice pro veřejnost. Úřední hodiny platí následovně: Pondělí: 8,00 – 13,00 hodin po předchozí telefonické domluvě (tel.603 874 905) Středa: 8,00 – 13,00 hodin po předchozí telefonické domluvě (tel.603 874 905) Hotovostní platby a další záležitosti je možno vyřídit po telefonické dohodě v úterý a čtvrtek (telef.kontakt: 731 505 123). Mimo tyto stanovené hodiny bude úřad uzavřen. Děkujeme za pochopení Zprava ke stažení
- ČEZ Distribuce – UPOZORNĚNÍ k odstranění a okleštění stromoví a jiných porostů
- Přehled plánovaných odstávek na distribučním území společnosti ČEZ Distribuce, a. s.Seznam plánovaných odstávek v období od 05.08.2020 05.08.2020 (07:45 – 17:30) – plánovaná odstávka č. 110060720138 Heřmanovice – Heřmanovice, okres Bruntál Heřmanovice 20, 25, 30, 34/30, 164, 167, 178, 179, 181, 185, 254, 280, 295, 307, 311, 381 , 399, 408, 453,474, 477, 533, 755, E4 07.08.2020 (07:45 -17:30)- plánovaná odstávka č . 110060720161 Heřmanovice – Heřmanovice, okres Bruntál Heřmanovice 20, 25, 30, 34/30, 164, 167, 178, 179, 181, 185, 254, 280,295, 307, 311, 381,399, 408, 453,474, 477, 533, 755, E4 Dotčené zařízení distribuční soustavy je nutné i v době odstávky považovat za zařízení pod napětím, a proto vás žádáme o dodržení všech zásad bezpečnosti a provedení opatření potřebných k zamezení případných škod na zdraví a majetku. Provozovatelé výroben elektřiny jsou povinni zajistit přerušení dodávky elektřiny z výrobny do vypnutého úseku distribuční soustavy.
- Výroční zpráva Obce Heřmanovice o činnosti v oblasti poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím za rok 2019
- UPOZORNĚNÍS platností od pondělí 20. dubna 2020 jsou obnoveny úřední hodiny pro veřejnost, a to vždy v pondělí a ve středu v době od 8,30 do 12,00 a od 13,30 do 16,30 hodin. Jedná se hlavně o služby podatelny, plateb v hotovosti v pokladně. Projednat případné další záležitosti osobně nejlépe po předchozí telefonické domluvě. Telefonické kontakty: Obecní úřad tel. č. 554 612 635 Jan Tomalský, starosta mob. č. 603 874 905 Marie Poppeová č. 605 852 059. Miroslav Zeman č. 723 264 386 Podání občanů lze činit prostřednictvím pošty, emailu nebo datové schránky: Email: hermanovice@seznam.cz ID datové schránky: gpsj2td Platby lze provádět bankovním převodem na číslo účtu: 6927771/0100 Podrobnosti k platbám jsou zveřejněny na úřední desce v rubrice poplatky. ________________________________________________________________ Některé společenské, naučné či sportovní aktivity v budově obecního úřadu mohou probíhat za bezpečnostních opatření nařízených Vládou ČR.
Jan Tomalský, starosta 15.5.2020
- Obec Heřmanovice sděluje,že akce „Filmový večer s hudební tématikou – slavné osobnosti“, která je v Občasníku č. 7 plánována na sobotu 16. května 2020 v 17 hodin v přízemí v šoltéství, se vzhledem k aktuálnímu stavu v České republice NEKONÁ. Předpokládáme, že akce se bude konat v náhradním termínu. V Heřmanovicích 14. 5. 2020 RNDr. Hynek Sekanina, místostarosta obce
- UPOZORNĚNÍ OBCE HEŘMANOVICES platností od pondělí 20. dubna 2020 jsou obnoveny úřední hodiny pro veřejnost, a to vždy v pondělí a ve středu v době od 8,30 do 12,00 a od 13,30 do 16,30 hodin. Jedná se hlavně o služby podatelny, plateb v hotovosti v pokladně. Projednat případné další záležitosti osobně nejlépe po předchozí telefonické domluvě. Telefonické kontakty: Obecní úřad – telefon 554 612 635 Jan Tomalský, starosta – mobil 603 874 905 Marie Poppeová – mobil 605 852 059 Miroslav Zeman – mobil 723 264 386 Podání občanů lze činit prostřednictvím pošty, emailu nebo datové schránky: Email: hermanovice@seznam.cz ID datové schránky: gpsj2td Platby lze provádět bankovním převodem na číslo účtu: 6927771/0100 Podrobnosti k platbám jsou zveřejněny na úřední desce v rubrice poplatky. ________________________________________________________________ Současně jsou stále zrušeny všechny společenské, naučné či sportovní aktivity v budově obecního úřadu.
Jan Tomalský, starosta 15.4.2020
- Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj – oznámeníVláda přijala opatření, kterým umožnila daňovým subjektům podávat přiznání k příjmovým daním až do 1. července 2020 bez sankcí, je ze situace zřejmé, že tuto možnost nevyužije především početná skupina fyzických osob, kterým po odevzdání daňového přiznání a vyměření daně vznikne vratitelný přeplatek na daních z příjmů. Podatelny finančního úřadu jsou z důvodů mimořádných opatření otevřeny pouze v pondělí a ve středu od 8:00 do 11:00 hodin, s výjimkou územních pracovišť v Orlové, v Bohumíně, v Českém Těšíně, ve Fulneku a ve Frýdlantě nad Ostravicí, které jsou zcela uzavřeny. Občané, kteří jsou zvyklí podávat přiznání v papírové podobě, mohou své přiznání k dani z příjmů fyzických osob vložit do obálky, opatřit poštovní známkou a vhodit do poštovní schránky nebo obálku s přiznáním vložit do některého ze sběrných boxů, umístěných na 14 pracovištích finančního úřadu, a to v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin. Na územních pracovištích v Karviné, Ostrava II, v Novém Jičíně a v Bruntále jsou sběrné boxy v pracovních dnech přístupné NON STOP. Sběrné boxy nejsou zřízeny na územních pracovištích v Orlové, v Bohumíně, v Českém Těšíně, ve Frýdlantě nad Ostravicí a ve Fulneku, protože tato pracoviště jsou zcela uzavřena. Sběrné boxy FÚ
- Usnesení vlády č. 109-112
- Usnesení vlády č. 106-108 a Sdělení Ministerstva vnitra o opravě tiskových chyb v usnesení vlády ze dne 18. března 2020 a Sdělení Ministerstva vnitra o opravě tiskové chyby
- Usnesení vlády č. 97-99 a Sdělení Ministerstva vnitra o opravě tiskových chyb v usnesení vlády ze dne 15. března 2020 č. 214
- 1/2020 – ROZHODNUTÍ hejtmana Moravskoslezského kraje, kterým se nařizuje vykonávání péče o děti a mládež
- Uzavření MěÚ Krnov pro veřejnostUPOZORNĚNÍ OBČANŮM V pondělí 16. března 2020 od 8 hodin jsou z bezpečnostních důvodů uzavřeny všechny objekty Městského úřadu Krnov a Městské policie Krnov pro veřejnost. Provoz v následujících dnech bude upřesněn během dnešního dne. V provozu zůstávají veškeré standardní telefonické kontakty na jednotlivá pracoviště MěÚ Krnov. Podání občanů lze činit prostřednictvím pošty, datových schránek nebo elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem, případně přes e-podatelnu. Pracovníky služeb (pošta, údržba …) žádáme, aby pro vstup do prostoru radnice kontaktovali podatelnu na tel. čísle 554 697 111. Děkujeme za pochopení Ing. Tomáš Hradil starosta města Krnova
- Finanční správa reaguje na aktuální situaci Tisková zpráva 15. března 2020Finanční správa reaguje na aktuální situaci Tisková zpráva 15. března 2020 https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/media-a-verejnost/tiskove-zpravy/tz-2020/Financni_sprava_reaguje_na_aktualni_situaci-10454 Ing. Mgr. Zuzana Mašátová, tisková mluvčí, Generální finanční ředitelství Od pondělí 16. 3. 2020 budou pracoviště Finanční správy přístupná pro veřejnost v rozsahu úředních hodin podatelen. Kontakt s veřejností bude probíhat v prostorách určených správcem daně (finančním úřadem, územním pracovištěm). Omezen bude i provoz pokladen. Konkrétní informace podá místně příslušný finanční úřad. Finanční správa doporučuje hradit daně bezhotovostně – přehled příslušných čísel účtů jednotlivých finančních úřadů. Finanční správa ruší výjezdy pracovníků do obcí i původně ohlášené rozšířené úřední hodiny finančních úřadů, které byly plánovány na období 23. 3. – 1. 4. 2020. Tato omezení však budou veřejnosti kompenzována chystanými opatřeními Ministerstva financí. Dočasně bude omezen i provoz pracovišť v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“. Finanční správa proto začne jednat se starosty o možném umístění schránek finančních úřadů, do kterých budou moci poplatníci vhazovat v zalepených obálkách svá podání např. vyplněná daňová přiznání, která tímto budou platně podaná. Finanční správa doporučuje ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace. Podrobnosti k provozu daného pracoviště a telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu. Pro účely poskytování informací k aktuální situaci zřizuje Finanční správa infolinku 224 041 111, která bude v provozu v pracovních dnech. Tato rozhodnutí jsou v souladu s opatřeními, která mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. „Snažíme se najít takový model, který v aktuální situaci umožní i nadále veřejnosti komunikovat se správcem daně,“ dodává generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová. V Praze dne 15. března 2020 Ing. Mgr. Zuzana Mašátová Tisková mluvčí Generální finanční ředitelství E-mail: Zuzana.Masatova@fs.mfcr.cz Tel.: +420 704 870 150
- MINISTERSTVO VNITRA ČR – Mimořádné opatření – Č. j. MV- 48168-2/0AM-2020 ze dne 13. března 2020
- Usnesení a nařízení vlády ze dne 13. 3 2020 (Nařízení vlady 75, Usnesení vlády 76-81)Usnesení a nařízení vlády ze dne 13. 3 2020 – Nařízení vlady 75, Usnesení vlády 76-81 75. Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 453/2009 Sb., kterým se pro účely trestního zákoníku stanoví, co se považuje za nakažlivé lidské nemoci, nakažlivé nemoci zvířat, nakažlivé nemoci rostlin a škůdce užitkových rostlin 76. Usnesení vlády České republiky o přijetí krizového opatření 77. Usnesení vlády České republiky o přijetí krizového opatření 78. Usnesení vlády České republiky o přijetí krizového opatření 79. Usnesení vlády České republiky o zajištění poskytování péče v zařízeních sociálních služeb po dobu trvání nouzového stavu 80. Usnesení vlády České republiky o přijetí krizového opatření 81. Usnesení vlády České republiky o přijetí krizového opatření
- Úřední deska – ostatní